Telefuninu
0086-18100161616
E-mail
info@vidichina.com

Applicazione di carbone di bambù

1. Carbone per a Purificazione di l'Acqua:

U carbone di bambù hè un agente naturale di purificazione di l'acqua cù una bona funzione di purificazione di l'acqua. Pò eliminà e sostanze chimiche nocive è i metalli pesanti chì restanu in l'acqua, eliminà l'odori in l'acqua, è liberà elementi traccia benefichi per ammorbidisce a qualità di l'acqua, Bonu per a salute.

Aduprà scenariu: Mettendu u carbone di bambù in una caldera pò fà chì l'acqua bollita sia dolce; aduprà u carbone di bambù per trattà i fiumi hà un effettu significativu. (Prudutti di carbone di bambù cunnessi: compresse di carbone per l'acqua potabile, carbone granulare per a filtrazione, secchi di carbone di bambù per acquari)

2. Aria purificante:

Oghje ghjornu, un gran numeru di rivestimenti di carbone di bambù sò stati applicati à u trattamentu di filtrazione di i scarichi di scarichi di a fabbrica. Cum'è cabine di spruzzo, sale di prova, ecc., Chì necessitanu spaziu pulitu, sò posti in a scatula di filtru d'aria.

3. Carbone di Bambù comestibile:

arachide di carbone di bambù, pane di carbone di bambù, tagliatelle di carbone di bambù, vinu di carbone di bambù, acqua potabile di carbone di bambù, etc. sò stati sviluppati.

4. Prove di Igiene:

A causa di l'absorbibilità di u carbone di bambù stessu, maschere d'ochji à u carbone di bambù, maschere di carbone di bambù, sapone di carbone di bambù, polvere di carbone di bambù, pasta di denti di carbone di bambù, maschera di carbone di bambù, detergente per u visu (cumpresu u carbone di bambù), carbone di bambù per bagnassi, carbone di bambù sanitarii i tovaglioli, ecc. sò stati sviluppati.

5. Decorazione Artigianale:

U carbone di bambù sparatu pò esse trasfurmatu in artigianatu secondu a forma, cumpresi canestri di fiori in carbone di bambù, pitture à carbone di bambù, sculture in carbone di bambù, campanelli di ventu à carbone di bambù, supporti di penna à carbone di bambù, è ornamenti in pendente di carbone di bambù.

6. Necessità Quotidiane di Carbone di Bambù:

Cum'è u carbone di bambù pò assorbe u formaldeide, rimuovere l'odore particulare, impedisce l'umidità è a muffa, è migliurà l'ambiente, sò state sviluppate insole di carbone di bambù, tappi di scarpi, cuscini di cuscini di materassi, scatule di deodorizazione frigorifere, sacchetti di carbone purificatori, ecc.

7. Prudutti di Stile à Carbone di Bambù:

I bastoncini di caffè, e tazze di carbone di bambù è i sigaretti di carbone di bambù sò sani è distintivi. Pò esse aduprati da per elli o da rigalu.

8. Carbonu agriculu:

U carbone di bambù per l'orticultura hà una alta porosità superficiale è una bona permeabilità à l'aria. Hè assai adattatu cum'è trasportatore di microorganismi di u terrenu è nutrienti organici. Pò migliurà a vitalità di u terrenu. Hè un materiale di migliuranza di a terra di alta qualità è hè adattatu per a cultura persunale di fiori è erba.

9. Carbone Industriale:

U carbone di bambù pò esse trasformatu in novi materiali cumposti, cum'è u polvu di carbuni di bambù ultra-finu, u corpu porosu di ceramica à u carbone di bambù, i materiali cumposti di furmagliu in polvere, i riempitivi degradabili, l'additivi alimentari, etc., pò esse adupratu polvere di carbone di bambù di alta qualità per lucidatura di prudutti speciali.

10. Carbone di legna per a custruzzione:

U carbone di bambù hà una struttura porosa è fina, una bona permeabilità à l'aria, una bona permeabilità à l'acqua, una bona ritenzione d'acqua è proprietà stabile. U carbone di bambù hè à tempu dissiccante è umitante. U carbone di bambù hà a capacità di assorbe 1% -4% di u so pesu d'acqua, vale à dì, u tassu di assorbimentu di umidità ghjunghje à 14% (0,14 g / g, quandu l'umidità relativa hè 95%). Quandu l'umidità relativa di l'aria interiore hè troppu bassa, u carbone di bambù si deumidificarà è aumenterà l'umidità di l'aria. L'utilizazione curretta di u carbone di bambù pò mantene l'umidità relativa più comoda per u corpu umanu in a stanza, è pò ancu impedisce i mobuli da muffa, putrefazione, cracking, è l'allevu di insetti è furmicule.

11. Carbone per a combustione:

U carbone di bambù fattu à macchina hè fattu pressendu a polvere di bambù è dopu carbonizendu. Hà vantaghji evidenti è hè ecunomicu è rispettu à l'ambiente.

12. Riempia u Saccu di Carbone:

U saccu di carbone di bambù pò esse riempitu in vari bisogni quotidiani; cum'è cuscini, bambole, cuscini, forniture di vittura, per deodorizà è purificà l'aria.

13. Produce Ioni Negativi:

Iioni negativi anu un forte effettu di raccolta di polvere, riducendu a stimolazione di e vie respiratorie da polvere flottante è altri oggetti. In listessu tempu, pò prumove u muvimentu di e villi nantu à e vie respiratorie, è impedisce chì u corpu umanu sia contaminatu, irritatu è feritu da oggetti stranieri; pò aumentà a capacità pulmonare è tende u musculu lisciu. Prumove a normalizazione di a secrezione di mucus in e vie respiratorie, riduce l'irritazione, è migliurà a funzione di ventilazione di i pulmoni; dopu esse assorbiti da u corpu, i ioni negativi ponu regulà l'eccitazione di u centru nervu, stimulà l'espansione di i vini sanguini periferiali, alleviare u vasospasmu arteriale, calà a pressione sanguigna, è curà a pressione alta, a recuperazione di e malatie cardiovascolari è cerebrovascolari hà un certu effettu; in più, i ioni negativi ponu calmà i nervi, allevà a fatica, prumove u sonnu, aumentà l'appetitu, prumove a circulazione di sangue, aiutanu a cuntrazzione gastrointestinale, facilitanu a digestione, riduce l'invecchiamento ecc.

14. Rilasciu Infrared Luntanu:

U carbone di bambù emette raggi infrarossi lontani cunnisciuti cum'è "luce di a vita", è a so lunghezza d'onda hè trà 8 è 14 microni. I raggi infrarossi luntani ponu prumove u metabolismu, aumentà l'immunità di u corpu è u putere di guarigione, è anu certi effetti ausiliari nantu à l'artrite è l'insonnia.

15. Bloccu di l'onde elettromagnetiche:

U carbone di bambù pò esse adupratu cum'è materiale di schermatura. U carbone di bambù cunduce l'elettricità cum'è u metale à una certa temperatura, è utilizza u principiu di l'onde elettromagnetiche di riflessione metallica per una prutezzione relativa. In listessu tempu, a struttura porosa di u carbone di bambù hè aduprata per assorbe è trasfurmà u principiu per assorbe onde elettromagnetiche dannose è cunvertisce in calore da dissipà, evitendu l'inquinamentu secondariu. Mettendu qualchì carbone di bambù intornu à e TV, l'urdinatori è altri apparecchi elettrichi ponu bluccà efficacemente l'onde elettromagnetiche è prumove a salute umana.

Effetti secondarii di u carbone di bambù

U carbone di bambù hè un materiale naturale, ùn hè micca dannosu, pò ancu purificà l'aria, eliminà l'odore particulari, assorbe l'umidità, prevene a muffa, inibisce i batteri è respinge l'insetti. Pò deumidificà in cuntattu cù u corpu umanu è hè una necessità quotidiana di alta qualità.


Tempu di posta: Jul-06-2021