Telefuninu
0086-18100161616
E-mail
info@vidichina.com

Prucessu di Pruduzione di Carbone di Bambù

Seccu di Bambù

Di solitu ci vole circa una settimana per aduprà a fumaccia calda generata da a combustione di u combustibile per fumigà è asciugà. À questu tempu, a temperatura in u fornu à carbone hè generalmente menu di 150 ℃, principalmente per eliminà l'umidità in u bambù, affinchì a forma è a dimensione di u bambu ùn sia micca faciule da cambià.   

1 (6)
1 (1)

Bambù prucessu di frantumazione

Aduprate una macchina per schiaccià u bambù seccu in polvere di bambù.

Pre-Carbonizazione di Bambù

A temperatura in u fornu à carbone hè cuntrullata à 150 ℃ ~ 270 ℃, a decomposizione termica di u bambù hè evidente, è l'acidu aceticu è u catrame cumincianu à esse produtti.

1 (2)

Bambula carbonizzata

A temperatura in u fornu à carbone hè mantenuta à 270 ℃ ~ 360 ℃, è u materiale di bambù subisce una decomposizione termica assai rapida, producendu una grande quantità di prudutti di decomposizione, chì hè u stadiu principale di i prudutti di polimeri naturali cum'è l'acidu aceticu è u catramu. Durante questa tappa, per via di a decomposizione termica assai rapida di bambù, una grande quantità di calore serà liberata.

Bruciu à Carbone di Bambù

A temperatura in u carbone hè sopra à 360 ° C. À questu stadiu, mentre a temperatura elevata continua, e sostanze volatili chì restanu in u carbone di bambù sò eliminate, ma u condensatu di gas produttu-u liquidu di l'acitu di bambù hè assai picculu.

Fase di Raffreddamentu

U carbone di bambù calcinatu hè gradualmente raffreddatu da a temperatura più alta di calcinazione à circa 50 ° C in cundizione di mancanza d'aria in u fornu di carbone di bambù, è pò esse scaricatu fora di u fornu.

1 (3)
1 (4)

Pruduce Moulding

A polvere di carbonu raffreddatu hè pressata in una canna di carbonu da una macchina è imballata in una scatula.

1 (5)

Cunsiglii

A temperatura massima di u carbone di bambù hè determinata secondu u scopu di u carbone di bambù.

In generale, a temperatura di calcinazione di u carbone di bambù per u cuntrollu di l'umidità hè superiore à 600 ℃;

Carbone per purificazione d'acqua, carbone di cucina, carbone di bagnu, temperatura di calcinazione sopra 700 ℃;

Carbone per schermatura elettromagnetica è anti-radiazioni, a temperatura di calcinazione hè 800 ℃ ~ 1000 ℃, o ancu più alta.


Tempu di posta: Jul-06-2021